17 January 2007

Hyperβολές



-Tρομοκράτες χτύπησαν την Αμερικανική πρεσβεία στην Αθήνα!
-Με τι;
-Με ρουκέτα.
-Δυνατή;
-Τι να σου πω, αυτές στη Χίο κάνουν πιο πολύ ζημιά!
-Τι στόχευαν;
-Το θυρεό!

-Τι είναι αυτό;
-Πως λέμε image...
-Το πέτυχαν;
-Οχι.
-Φαντάζεσαι να το έσπαγαν;!
-Σακατεμένο ήταν ούτως ή άλλως...


-Ρουκετοβόλο λοιπόν...
-Ναι...
-Αν έχουν τέτοια όπλα, μήπως ν' αρχίσουμε να φοβόμαστε;
-Εννοείται, τι πιο επικίνδυνο από μια κεφαλή με πολυκαιρισμένη γόμωση και έναν εκτοξευτήρα του '60 που ακόμα και οι Κρητικοί τον έχουν για διακοσμητικό πάνω από το τζάκι...
-Ναι, αλλά πρέπει να είσαι εκπαιδευμένος...
-Χμ...
-Αρα έχουμε να κάνουμε με επαγγελματίες!
-...






-Ρε συ, πήξαμε στην κάμερα!..
-Μπα, ξύπνησες!
-Εχει γεμίσει ο τόπος σου λέω!
-Τώρα αισθάνεσαι ασφαλής;
-Ασφαλής; Είμαι συνέχεια κουμπωμένος...
-Το ίδιο και οι κακοί επαγγελματίες τρομοκράτες!
-Εγώ, όμως, τί έκανα;
-Δεν έχει σημασία το τι έκανες, αλλά το τι μπορεί να κάνεις...
-ΕΓΩ;;

-Δεν αντέχω άλλο!
-Τι έπαθες πάλι;
-Δεν σου ‘πα! Περπατάω στο δρόμο και αισθάνομαι σαν φυλακισμένος!!
-Γιατί το λες αυτό;
-Μα να σε παρακολουθούν συνέχεια! Νιώθω ένοχος χωρίς να έχω πειράξει ούτε μύγα! Ούτε να κλάσεις δεν μπορείς πια... Οπου και να κοιτάξεις, υπάρχει μια κάμερα!
-Μην ανησυχείς...
-Θα τις βγάλουν;!
-Θα τις μικρύνουν...





Replay!




- Tρομοκράτες χτύπησαν την Αμερικανική πρεσβεία στην Αθήνα.
-Με τι;
-Με όλμους.
-Αυτά είναι ζόρικα ε;
-Σχετικά...
-Ε πως, κάνουν μεγάλη ζημιά!
-Δεν είναι και Τόμαχωκ...
-Ποιοι χρησιμοποίησαν Τόμαχωκ;
-Οι Αμερικάνοι!
-Τρομοκράτες εννοώ!
-...


-Ρε μαλάκα, βάζουν κι άλλες κάμερες!
-Το ξέρω...

-Εχει γεμίσει πλέον ο τόπος!
-Δεν βαριέσαι...
-Μα δεν είναι κατάσταση αυτή!

-Γιατί το λες αυτό; Κοίτα το Λονδίνο, τίγκα στη surveillance είναι...

-Ε και;

-Μπαίνουμε στη high society αγόρι μου, δεν είμαστε τριτοκοσμικοί!

-Με δουλεύεις;


-Δεν πάει άλλο, θα σηκωθώ να φύγω! Θα τα μαζέψω και θα πάω πίσω στο χωριό μου!
-Γιατί;
-Μα δεν βλέπεις τι γίνεται! Οσο μεγαλώνει η ακτίνα δράσης των όπλων, τόσο αυξάνεται και ο αριθμός των καμερών... Απελπισία!
-Και;
-Τι και; Δεν μπορώ άλλο σου λέω!
-Υπερβάλεις!
-Με παρακολουθούν όπου κι αν πάω, ό,τι κι αν κάνω! Παραβιάζουν το χώρο μου, τη ζωή μου!!!
-Ναι αλλά σε προστατεύουν!
-Να το χέσω! Δεν αντέχω άλλες κάμερες!!!
-Μα τι σε νοιάζει εσένα, τρομοκράτης είσαι;
-Οχι ακόμα...

11 comments:

ion said...

Πολύ καλό post. Με άποψη.

Anonymous said...

Μπράβο πολύ καλό...

zoi20 said...

Ευτυχώς που σπίτι μας δεν έχουμε θυρεό. Σκέψου να σου έρθει καμιά ρουκέτα από κει που δεν το περιμένεις...

aphrodite said...

Το "Οχι ακόμα!" είναι όλα τα λεφτά!!!!

Καλά, επειδή περνάω κάθε βδομάδα από κει, γύρω-γύρω και πίσω-μπρος, η αστυνόμευση (δεν ξέρω τι κάνουν μέσω κάμερας) είναι επιεικώς γελοία...

Αλλά δεν πειραζει, τους δείξαμε εμείς!!!

(πιστεύει κανείς ότι ήταν once-off χτύπημα ή προλαβαίνω να φτιάξω ποπκόρν για το θέαμα που θα ακολουθήσει?)
:(((

Reactor69 said...

Ιοn ευχαριστώ, περνώντας από το blog σου, είδα πως είσαι και 'σύ αλλεργικός στις μαλακίες! Χαίρομαι!

Ανώνυμε ευχαριστώ!

Ζωή talk for yourself, εγώ είμαι από αριστοκρατική οικογένεια και φοβάμαι πολύ...

Θεά μου δεν ήταν once-off, once-(lights,cameras)-on ήταν! ;)))
Chill! (Προτιμώ τα nachos!)

georgesoul said...

Reactor,

Ηθελα να σε ευχαριστήσω που με συμπεριέλαβες στο σήμα του doncat, με το παλιό μου avatar μάλιστα, το αγαπημένο μου (αυτό με τον Hugh Jackman). Δυστυχώς το άλλαξα μια που κατόπιν διαφόρων προβλημάτων συνδέσεων, κωδικών και αλλαγών του blogger, είπα λίγες μέρες πριν, να κάνω καινούριο μπλογκ να ησυχάσω!

Το μπλουζάκι μου το έστειλε η Αφροδίτη και την ευχαρίστησα κι εκείνη και τον andy και τον Ν.Δήμου φυσικά. Αλλά η ιδέα η εκπληκτική ανήκε στο φρέσκο σου μυαλό.

Να σου ευχηθώ πάντα τέτοια, να περνάς καλά και να μη χάνεσαι, οι φίλοι σου εδώ που σε εκτιμούν, μου κάνουν παράπονα μεχρι την Αγγλία!

Και πάλι ευχαριστώ.
:-)

Reactor69 said...

Καλημέρα!

Georgesoul φίλε μου υπήρχε περίπτωση ν' αφήσω τον Wolverin εκτός;;;
Ασε που έχω καύλες με τη βιολογία!

Επιμένω πως τα συγχαρητήρια αξίζουν περισσότερο στον Αndy που πήρε την πρωτοβουλία και "ξηλώθηκε" σε κόπο, χρόνο και γκαφρά!

Κι αν χάθηκα, συγνώμη! Απλά με έχει πάρει, ελαφρώς, από κάτω αυτή την περίοδο και την βγάζω solo!

Ευχαριστώ και πάλι για τα καλά σου λόγια, ελπίζω τα μεταλλαγμένα να σου αρέσουν μόνο σε comic! Οταν με το καλό στήσεις το τσαρδί(blog) σου, ανέβασε ένα σχετικό post!

Και πάλι καλημέρα!

xenia said...

Πέρασα να μπω μια "καλησπέρα". Ελπίζω να είναι όλα καλά:-) Θα ξαναπεράσω να διαβάσω το κείμενο σου με μεγαλύτερη άνεση.

Ξένια.

ihadafarminafrica said...

ε...παλικάρρρρρ!!!!

για πέρνα απόψε κι από δω:

Έκθεση Erotica Part2za, που ανοίγει σήμερα στις 20:30. Θα διαρκέσει ως τις 23.03.07.

Γκαλερί Spilioti Projects στο Bacaro, Σοφοκλέους 1, Αθήνα.

Για λεπτομέρειες ... τυλίξου με τα σεντόνια της aphrodite.

:-))))

Anonymous said...

Είσαι ψυχοπαθής νεαρέ.
Κρίμα, από τόσο νωρίς....

Reactor69 said...

Ολοι είμαστε, χαίρομαι για εσάς που δεν το έχετε διαπιστώσει ακόμα!

Καλά μπονζολέ!