21 November 2006

Καταδιώκοντας την πραγματικότητα...

Ξεκίνησε με τους Dukes και τον Ιππότη της Ασφάλτου.

Συνεχίστηκε μέ ένα σωρό ταινίες και σειρές, με αυτοκίνητα ν’ ανατινάζονται χωρίς λόγο και εναέριες τούμπες μόνο για εφφέ...

Τα χρόνια πέρασαν, τα κολπάκια των 007 της MI6 παρήλθαν και το Bullit με το Mustang και τα Charger της Dodge έμεινε κλασσικό.

Αργήσαμε, αλλά καταλάβαμε πως η πραγματικότητα είναι πιο... πραγματική, τη νιώθεις στο πετσί σου, τραντάζει το σώμα σου, ξεχειλίζει από αδρεναλίνη...

Και ιδού τα αποτελέσματα... Οτι πιο αληθινό έχει καταγραφεί σε κάμερα... μετά την πραγματικότητα...

Ενας πράκτορας της προκοπής...

Με ένα κοινό ρώσικο ταξι...

Με μπατσικά που δεν απέκτησαν "ξαφνικά" 300 άλογα...

Με Mercedes για καταδίωξη υψηλών ταχυτήτων και όχι διαστημικές Lamborghini...

Με κινήσεις που ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα...

"Εκτροχιασμούς" που δεν καταλήγουν σε "χαμηλές πτήσεις"...

Μπάτσους που τρακάρουν χωρίς να δημιουργούν "θεαματικές" καραμπόλες για να αναδείξουν τα οδηγικά skills του πρωταγωνιστή...

"Χαριλίκια" που γίνονται και αμάξια που δεν στρίβουν αν δεν ξέρεις να στρίβεις...

Ενταση που τη νιώθεις, μέσα από κατεβάσματα και διπλογκαζιές που ακούγονται και όχι απλά "εννοούνται"...

Καφρίλες που δεν χρειάζονται "στημένα σκηνικά" για να πείσουν και να τρομοκρατήσουν...

Αντιδράσεις που σε βάζουν στη θέση του οδηγού...

Ζημιές που δεν "ξεχάστηκαν" από προηγούμενα πλάνα ή εξαφανίστηκαν ως δια μαγείας...

Και ένα κυνηγητό που έχει σκοπό την προώθηση της πλοκής...

...όχι την βελτίωση του trailer.

Στο ταξί ο Jason Bourne, στο μαύρο G-55 ο διώκτης του, στη μέση ένας δύσμοιρος Ρώσος...

Τάσια που ξηλώνονται και πυροβολισμοί που αστοχούν στα πλαίσια της λογικής...

Αγρια στριμωξίδια...

Που αγριεύουν περισσότερο...

Και ανατροπές που δεν έρχονται από το πουθενά...

Αλλά συμβαίνουν μέσα από μια σειρά ενεργειών, δύσκολων μεν, ωστόσο όχι "Χολιγουντιανών"...

Το G-55 είναι τώρα στη θέση του ταξί, το οποίο το πηγαίνει "καρφί" για την διαχωριστική κολώνα...

Ο Bourne σφίγγεται πάνω στο τιμόνι του κλεμμένου ταξί...

Ο Ρώσος ασφαλίτης αργεί να "μυριστεί" τη δουλειά και...

Bullseye...

To Mercedes σκάει πάνω στο τσιμέντο...

Το ταξί φέρνει μία σβούρα και σταματάει...

Ο Bourne βγαίνει τσακισμένος και όχι "κυριλέ"...

Σέρνει τα πόδια του μέχρι το παράθυρο του Mercedes...

Ο ασφαλίτης έχει πέσει με τη μούρη στο τιμόνι, του οποίου ο αερόσακος ορθά δεν έχει ανοίξει, καθώς η σύγκρουση δεν ήταν μετωπική...

Ολοι έχουν μείνει μαλάκες...

Και ο Αμερικανός...

Απλά φεύγει...


...Από τον τόπο μιας καταδίωξης που έφτασε πιο κοντά από κάθε άλλη στη σύλληψη της αλήθειας...
Χωρίς να της ξεφύγει ο μύθος.
----------------------------------------------
Ενα τονωτικό απαραίτητο, ενόψει ενός 007 που δεν έχει ούτε δίπλωμα οδήγησης...

57 comments:

Reactor69 said...

Αφιερωμένο σε όλους τους συντελεστές του έργου, και ειδικά στους αξιόλογους συμβούλους που κράτησαν την ταινία μακριά από ανούσιες υπερβολές.

Μπράβο!

Επιτέλους...

anna27cy said...

ναι ωραια ειναι να υπαρχει και λιγο ρεαλισμος γιατι μοπυχτησαμε με τους εξωγηινους

ο τζειμς μποντ εξωγηινος ειναι (αν σκεφτεις τι κουφα κανει)

Reactor69 said...

@αννούλα,

"ο τζειμς μποντ εξωγηινος ειναι (αν σκεφτεις τι κουφα κανει)"

Να συμπληρώσω πως οδηγεί ιπτάμενο δίσκο χωρίς να έχει δίπλωμα ούτε για πενηντάρι!

Προσωπικά τον βαρέθηκα! Τα βλέπω πια μόνο για χαβαλέ και κράξιμο, όπως και τον Εξοτκιστή! Αλλος "άντε γειάς" από 'κει!

candy's τετραδιακι said...

μια χαρα τα λες ;)

kαλημερα!!

Zontas said...

Μιας και είναι και εδώ πρόσφορο το έδαφος θα απαντήσω εδώ. Δεν είπα οτι είσαι νέος ηλικιακά, σώνει και καλά, μπορεί κάποιος να είναι νέος και στα 88 όταν έχει εμπιστοσύνη στην επιθυμία, έχω λόγους και για να τον ζηλέψω και για να τον λυπάμαι από εδώ που είμαι. Αλλά και πάλι έχω λόγους και για να τον ζηλέψω και για να τον λυπάμαι, όσο εγώ κοιτάζω 'από εδώ που είμαι', όταν μπορώ να κοιτάξω για μια στιγμή από το αυθεντικό μου κέντρο παύω να χρειάζομαι να ζηλεύω και να λυπάμαι.

Τώρα το ζήτημα είναι οτι η πραγματικότητα δεν είναι άλλο για μένα από αυτό που δημιουργείται πίσω από το πρίσμα. Χωρίς πρίσμα δεν υπάρχει πραγματικότητα, υπάρχει ένα ανυπόφορο χάος, κάθε λέξη κάθε σκέψη, κάθε συναίθημα, κάθε αφήγηση, είναι μια χειρονομία με στόχο να κάνει το χάος να ταλαντώνεται σε οικείες συχνότητες. Το είπες εύστοχα, την καταδιώκουμε την πραγματικότητα και με τις δύο έννοιες. Απ τη μια την τραβάμε απ τα μαλλιά να σταθεί εκεί μπροστά μας να προκαλεί κραδασμούς και απ την άλλη την κλωτσάμε στα αχαμνά, ύπουλα κάθε φορά που μας τρελλαίνει με τους κραδασμούς της. 'Ετσι καταλαβαίνω το σχόλιο σου. Είναι κουτό να μας λέει το σινεμά οτι έχουμε ανάγκη την παντοδυναμία και την ψευδαίσθηση, το ξέρουμε. Αν μπορούσε να κρύψει αυτή τη στρώση μέσα στο πρίσμα χωρίς να βγάζει μάτι θα ήταν όλα πιό ενδιαφέροντα. Αλλά κι απ την άλλη αν ξέρω οτι και τα δικά μου τα γυαλιά έχουν μια στρώση απ αυτό τι με χαλάν του γείτονα που θέλει να φοράει μόνο αυτό. Ξέρω γω;

Reactor69 said...

@Zontas,

Εγώ το βλέπω ως εξής:

Η Πραγμαγματικότητα, ο Χωροχρόνος, η Αλήθεια, το Σύμπαν, ο Θεός, ή όπως αλλιώς θες, αποτελούν το ΕΝΑ. Το σύνολο αυτού του ΕΝΟΣ δεν μπορούμε να το αντιληφθούμε λόγω των περιορισμένων δυνατοτήτων του σώματός μας και των οργάνων του.

Εκεί αναγκαζόμαστε να δημιουργούμε αξιώματα, μύθους, θρησκείες κτλ.

Βάζουμε δηλαδή τα δικά μας πρίσματα για να καταφέρουμε, όπως σωστά είπες, να βάλουμε τάξη, όχι φυσικά στο ΕΝΑ, αλλά στην πραγματικότητά ΜΑΣ, στην αντανάκλαση ΑΥΤΟΥ μέσα στο μυαλό μας. Ο μόνος τρόπος, λοιπόν, για να έχουμε όλοι μας τα ίδια πρίσματα, θα ήταν να είμασταν όλοι ίδιοι μέχρι το τελευταίο κύτταρο, με το ίδιο παρελθόν, πάνω σε έναν απόλυτα στρογγυλό και λείο πλανήτη, γύρω από τον οποίο όλα θα ήταν συμμετρικά τοποθετημένα, θα είχαμε ίδια σπίτια, ίδιες δουλείες, ίδια "συχνότητα", ίδια ΟΛΑ...

"Αλλά κι απ την άλλη αν ξέρω οτι και τα δικά μου τα γυαλιά έχουν μια στρώση απ αυτό τι με χαλάν του γείτονα που θέλει να φοράει μόνο αυτό. Ξέρω γω;"

Το πρόβλημα εδώ φίλε μου, είναι ότι ο άνθρωπος είναι κοινωνικό ζώο. Αναγκάζεται να προσαρμόσει, λοιπόν, τα πρίσματα και την πραγματικότητά του σε αυτά/ές των άλλων για να γίνει αποδεκτός και να επιβιώσει. Εκ των πραγμάτων οι συγκρούσεις είναι αναπόφευκτες. Ο βαθμός επιρροής της πραγματικότητας του ενός(πχ.μ' αρέσουν οι ξανθιές) ή μιας ομάδας(πχ.ακολουθούμε τη διδασκαλία του Βούδα), στην πραγματικότητα του άλλου, καθώς και ο βαθμός της μεταξύ τους διαφοροποίησης, είναι δύο από τους αναρίθμητους παράγοντες που οδηγούν σε ρήξη. Εκεί υπερισχύει συνήθως η πιο "συμβατή", η πιο "προσαρμόσιμη", η πιο "user friendly"! Τα παραδείγματα είναι "χαλαρές" περιπτώσεις, φαντάσου άλλες!

Το πως θα ζήσει ο καθένας βάσει της πραγματικότητας του, καθώς και τα αποτελέσματα που θα έχουν οι πράξεις του στο ΕΝΑ, κομμάτι ΤΟΥ οποίου είναι, είναι δικαίωμα και υποχρέωσή του. Τα πρίσματα μπορεί να τα έχει, αλλά πρέπει να τα υπερασπίζεται διαρκώς.

Εγώ προσωπικά προτιμώ το άγχος και την διαρκή αμφιβολία των "ευρυγώνιων φακών", από την δογματική παράνοια των "τηλεφακών"!

Υ.Γ: To email που σου έστειλα δεν το πήρες?

ihadafarminafrica said...

ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΒΛΟΓΓΕΡ ΓΑΜΩ...


ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΥΒΡΕΟΛΟΓΙΟ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ...

ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΠΡΙΝΑΠΟ ΛΙΓΟ ΕΝΑ ONLINE ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΚΡΟΣΚΕΛΕΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΑΤΗΣΑ ΤΟ PUBLISH ΧΑΘΗΚΕ.

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ.

ΑΦΟΥ ΤΟ ΞΕΡΩ ... ΠΙΑ ... ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ

ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΣΥΝΘΕΣΩ

ihadafarminafrica said...

ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΤΑΙΝΙΑ ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΖΕΙΜΣ BLOND :-)).

ΑΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΡΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΝΑΤΟΥΡΑΛΙΣΜΟΥ - ΡΕΑΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΟΘΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ( ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ, ΑΦΑΙΡΕΣΗ, ΥΠΕΡΡΕΑΛΙΣΜΟΣ, ΥΠΑΡΞΙΣΜΟΣ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΣ, ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΚΛΠ).

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ.

Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΧΩΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΚΑΙ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΣΠΑΕΙ ΤΑΜΕΙΑ. ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΟΜΩΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΤΡΙΤΗ ΠΡΑΞΗ. ΞΕΡΕΙΣ ΣΕ ΠΟΣΕΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΕΣ ΕΧΩ ΦΥΓΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΠΡΑΞΗ;
ΦΕΥΓΩ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΜΑ. ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΕΝΑΝ ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΟ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟ. ΚΙ ΕΚΕΙ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΘΕΑΤΗΣ ΕΝΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ. ΓΙΝΕΣΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ. Η ΤΑΙΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΠΙΑ.

ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΚΑΝΟΝΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΩ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗ ΤΗΝ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΥΣΟΥΡΙΟΥ /ΑΠΩΘΗΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΘΕΑΤΗ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ.

ΚΙ ΕΔΩ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΛΛΩΝ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ.

ΜΑ ΠΩΣ; ΑΦΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ Ο ΘΕΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ / ΑΝΤΙΤΙΜΟ / ΑΡΑ ΕΧΕΙ ΕΞΑΡΧΗΣ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΟ ΠΡΟΙΟΝ.

ΕΔΩ ΣΕ ΘΕΛΩ ΜΑΣΤΟΡΑ!!!

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΣΕ ΕΧΕΙ ΠΕΙΣΕΙ ΕΞΑΡΧΗΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΚΑΙ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ MIA ΜΕΓΑΛΗ BLOCKBUSTER ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΡΙΞΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΚΑΦΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΑΡΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ.

ΕΠΙΣΗΣ: ΤΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΜΑ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΗΣ. ΠΡΕΠΕΙ Ο ΘΕΑΤΗΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ.

Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΗΡΩΑΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΤΙΣ ‘’ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ’’ ΑΞΙΕΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟΙ ΗΡΩΕΣ (ΠΟΥ ΠΑΣΧΕΙ ΕΚΕΙ ΣΟΒΑΡΑ Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΣ ΚΙΝ/ΦΟΣ) ΘΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΜΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΑΞΙΑ ( ΠΧ: ΕΠΙΒΙΩΣΗ ).

ΘΥΜΗΣΟΥ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΝΙΒΑΛΟ. ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ: ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΑΡΚΕΤΑ ΕΞΥΠΝΟΙ. ΑΡΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΙΔΑΝΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΥΦΥΪΑΣ.

ΟΠΟΤΕ: ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΚΡΗΓΟΡΩ: ΑΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΩ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ( ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ) ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ ΝΑ ΣΕ ΠΕΙΣΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ. ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΑΛΗΘΙΝΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ. ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΟΦΑΝΕΣ. ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΨΕΥΤΙΚΟ. ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΒΕΒΑΙΑ. ΕΧΕΙΣ ΗΔΗ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ FICTION ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΗΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΚΑΙ ΘΕΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΙΣΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΥΜΑΣΑΙ ΩΣ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

ΑΛΛΑ: ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΟΙ ΓΕΝΝΑΙΕΣ ΗΔΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΕΣ;

ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΑΝΤΩΣ ΟΧΙ ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ. ΕΝΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΙΣΩΣ.

Reactor69 said...

@Exafricanlandlord,

Μην τρελαίνεσαι, και εμένα μόλις μου έφαγε το γαμοyahoo ένα email τριών παραγράφων.

Reactor69 said...

@Exafricanlandlord,

"ΕΠΙΣΗΣ: ΤΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΜΑ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΗΣ. ΠΡΕΠΕΙ Ο ΘΕΑΤΗΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ."

Εχεις δίκιο αλλά:

"ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΕΝΑΝ ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΟ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟ."

Το πρόβλημα ξεκινάει με την εισαγωγή της "κάθαρσης" ως φυσικό επακόλουθο. Η ασφάλεια του συμβιβασμού, της κοινωνικής αποδοχής, της εύρεσης νέου, καλύτερου συντρόφου κτλ αποτελεί μια μορφή κάθαρσης ανάλογη με την κουλτούρα τους(που σιγά σιγά γίνεται και δική μας), και προωθεί παράλληλα και "εθνικούς" τους στόχους, συνύπαρξης, αφομοίωσης του διαφορετικού, αποδοχής μιας κατάστασης με πλοίο την ελπίδα. Το Χόλιγουντ, άλλωστε, είναι γνωστό μέσο προώθησης της προπαγάνδας των ΗΠΑ σε πολλούς τομείς.

ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΠΩΣ Η ΚΑΘΑΡΣΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ;;;

Αυτή η πατάτα "γεννήθηκε" από την ανάγκη μας για "καρότα" και δολώματα που όλοι μας χρησιμοποιούμε για να αντέξουμε δύσκολες καταστάσεις, και διατυπώθηκε αιώνες πριν στα κείμενα των αρχαίων ελλήνων τραγωδών γιατί αυτό ήθελαν να πουν και αυτό θέλαμε, και εξακολουθούμε να θέλουμε, να ακούσουμε. Κατά τα άλλα, τις περισσότερες φορές, στην πραγματική ζωή, παίρνουμε τ' αρχίδια μας, συμβιβαζόμαστε και περιμένουμε να πεθάνουμε!!!

Zontas said...

αγαπάω πολύ ένα βιβλίο, του Ron Britton, το Sex, Death & the Superego. Είναι βαρύ βιβλίο για όσους δεν ασχολήθηκαν ποτέ με τη γλώσσα της ψυχανάλυσης αλλά το τελέυταίο του κεφάλαιο που έχει θέμα το ναρκισσισμό, είναι νομίζω κατανοητό από οποιονδήποτε σκεπτόμενο άνθρωπο (νομίζω το έχω και σε άρθρο, αν το βρω θα κάνω ένα link. Εκεί λοιπόν χρησιμοποιεί μια πολύ εύστοχη μεταφορά για να περιγράψει το ναρκισσισμό. Είναι λέει μια οργάνωση εαυτού όπου ο ψυχικός χώρος έχει 'ατοπίες', δηλαδή περιοχές που είναι αλλεργικές σε οποιαδήποτε ξένη νοητική πρωτεϊνή, δεν μπορεί να μεταβολίσει το ανοίκειο, να το νοιώσει, να το σκεφτεί, να το κάνει νόημα, έτσι καταλήγουμε να προτιμάμε μόνο τη δική μας εκδοχή της πραγματικότητας. Χρησιμοποιεί δε τον όρο xenocide. Είναι υπέροχο κείμενο το αδικώ.

Αυτό είναι ένα μικρό σχόλιο για τον τηλεφακό.

ΥΓ Ευχαριστώ για το email, το πήρα γυρίζοντας από τη δουλειά.

Reactor69 said...

@Ζοntas,

"Αυτό είναι ένα μικρό σχόλιο για τον τηλεφακό."

Κανένα σχόλιο περί του post δεν;
:)))

Περιμένω το link.

Kαλό βράδυ.

Zontas said...

Άπληστε οικοδεσπότη

δύο σχόλια έκανα. Άλλωστε εγώ σου φταίω που δεν εισαι γεναιόδωρος; Κοίτα ο Δήμου, ελεύθερο θέμα, και μπορώ να γράψω οτι κατεβάσει η γκλάβα μου. ;))

Αύριο το link που είναι αργία (προσωπική)

Reactor69 said...

@Ζοntas,

Αργία μήτηρ πάσης linkίας!
(Ζντουπ!)
:)))

Zontas said...

Είναι ώρα κοινής ησυχίας

τττουπ λέει ο κόσμος
¨:)

aphrodite said...

Hey!

Αν η ταινία δεν έχει κάτι ριζοσπαστικά καινούριο, είναι απλώς άλλο ένα ακριβό φασόν, τίγκα στο πυροτέχνημα, να μην βλέπεις την κόπια με τα ξέφτια από κάτω...

Κι έχουμε όλοι εθιστεί στον εντυπωσιασμό, τόσο που πλέον ενθουσιασμός δεν.

Το μόνο που κάαααπως μας συγκινεί και φαίνεται ως νέα τάση είναι το ρηάλιτυ παντού, δλδ κάτι που να μην είναι εντελώς αδύνατον να μας συμβεί, αλλά θα μπορούσε κάλλιστα. Μια καθημερινότητα τρία κλικ πιο δεξιά μας, κι όχι σε κάποιο μακρυνό πεφταστέρι...

Αλλά πραγματικά 007 ντήαρ... κι ας είσαι μπρουτάλ ή ιντελλεκτουέλ με δυνατότητες, δεν...

Ο-έ-ο!
:)))))

aphrodite said...

Α, και δραστήριο αντιδραστήριο, πολύ ωραία παρουσίαση του core της ταινίας. Μόνο φτιάξε λίγο το μέγεθος της γραμματοσειράς, οκ?

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Reactor69 said...

@Θεά των Θεών,
(πως σου φάνηκε!)

"Αλλά πραγματικά 007 ντήαρ... κι ας είσαι μπρουτάλ ή ιντελλεκτουέλ με δυνατότητες, δεν..."

Μπρουτάλ όπως: έχω ξεσκιστεί στην κρεατίνη και τη μπάρα;
Ιντελλεκτουέλ όπως: "Πίνακας του Ντα Βίντσι; Απ' τα σοκολατάκια τον ξεπατήκωσε;"

Ευτυχώς που κόλλησες το "δεν" και το έσωσες!

Οι 007 πέθαναν μετά τον Σων Κόνερυ...

Υ.Γ: Για να αλλάξω γραμματοσειρά, πρέπει να κάνω draft klp. Τα σχόλια δεν θα σβηστούν;

Debby said...

Με έκανες να θέλω να το δω ενώ ανατριχιάζω και μόνο στην σκέψη ότι θα δω ξέφρενα κηνηγητά με αυτοκίνητα.
Σκέψου ότι "αναγκάστικα" να δω το τελευταίο Too Fast Too Furius και έπαθα ένα overdose!

Reactor69 said...

@Debby,

Θα δεις πολύ περισσότερα, η ταινία διαρκεί δυο σχεδόν ώρες και η καταδίωξη μόλις δέκα με δεκαπέντε λεπτά. Δεν χάνεις τίποτα!

fisiki xanthia said...

Μου αρέσει πολύ η μηχανή που έχεις στη φωτό. Μου αρέσουν πολύ οι μηχανές και κατά ένα περίεργο τρόπο οι άντρες βρίσκουν ότι έχω πολλά κοινά με αυτές.

Reactor69 said...

@Φυσική Ξανθιά...

Τους νιώθω... Και δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο...

Αν ψήνεσαι σε πάω μια... βόλτα!

παραξενος said...

Πάρα πολύ ενδιαφέρον ποστ.
Συμφωνώ ότι πρόκειται για την καλύτερη αυτοκινητό-καταδίωξη που έχει κινηματογραφηθεί ποτέ.

Reactor69 said...

Παράξενε,

Χαίρομαι που σου άρεσε το ποστ, αλλά περισσότερο χαίρομαι που σου άρεσε η ταινία! Ως "πελάτης" που εκτιμά τέτοιες ταινίες, με κάνεις να ελπίζω πως θα γίνουμε περισσότεροι και θα τους αναγκάσουμε να απομακρυνθούν από κάτι too fast, too ahourious (εκ του "αχούρι"!).
;)))

Filomila said...

Δε βλέπω χώρο για comments στο "Κοινόβιο" και έτσι αφήνω εδώ..

Είναι πολύ όμορφο αυτό που έφτιαξες.

Πραγματικό αναμνηστικό είτε το Κοινόβιο γίνει ανάμνηση είτε όχι.

Αλλά, κάνω λάθος ή πράγματι δεν έχεις συμπεριλάβει το avatar σου στο..έργο τέχνης????????

Μετριόφρων, ντροπαλός, ξεχασιάρης ή "δημιουργώ εντυπώσεις"????

In any case, redo it including yourself!


PS: Σου είπα ότι μου άρεσε πολύ??? :)

Reactor69 said...

@Filomila,

Να είσαι καλά!
Οχι, κάθε άλλο παρά μετριόφρων και ντροπαλός είμαι! Το "ξεχασιάρης" το συζητάμε, αλλά δεν με ξέχασα! Είμαι στην κάτω δεξιά γωνία!
:)))

Ευχαριστώ και πάλι, αν και πλέον είναι ιδιοκτησία του Γάτου! Κάποια μέρα θ' αξίζει πολλά(μετριοφροσύνη έ!)! :))))))))

Filomila said...

Oh well...έκανα λάθος..μόλις σε εντόπισα (προτού διαβάσω την απάντηση σου - το λέω για να περισώσω την αξιοπρέπειά μου!)!

Για το ιδιοκτησία του Γάτου...χμμμ, νομίζω όλοι μας δικαιούμαστε ποσοστό από τα αμύθητα ποσά που θα πιάσει στο μέλλον, με βάση το μέγεθος (του avatar μας..)!

aphrodite said...

Το collage που έφτιαξες για τον ΝΔ είανι καταπληκτικό, πρέπει ανξόδεψες πολλές ώρες και μπράβο σου!!

Αντε, για ευχαριστήριο δωράκι, βρήκα κι εγώ κάτι πολύχρωμο, πολύ... σουρρεάλ!

μεγειά σου!

:)))

Reactor69 said...

Ωρε γκάζιααααα!!!!!!!

Θέα μου σ' ευχαριστώ!!!

(Μήπως σου βρίσκεται και κανένα αεροδρόμιο;)

:))))))

aphrodite said...

Στον Ολυμπο δεν έχουμε αεροδρόμια ντάρλινγκ, ο Πήγασος απογειώνεται κάθετα... Εκτός αν θες ελικοδρόμιο, για τα ψιλά, από τέτοιο έχουμε...
;)

Reactor69 said...

Και που θα το σκίζω Θεά μου, στο σαλόνι ή στο χωλ;

Για κάνε τα κουμάντα σου για το πρώην ανατολικό αεροδρόμιο!

Εκανες που έκανες την καλή, τελείωσε την!

Zontas said...

αντιδραστήριε

κορυφαία η Μπλογκουέρνικα

:)))

Reactor69 said...

Μπλογκουέρνικα;!!

Zontas, ελπίζω να μην έχει την ίδια τύχη με την πόλη! Να χαθεί, πάντως, δεν παίζει πλέον!
Ευχαριστώ, αν και εγώ δεν εμπνεύστηκα από την καταστροφή!

Zontas said...

αντιδραστήριε

μην πάει ο νου σου στο κακό, εννοούσα μόνον το αντίθετο. Η Μπλογκουέρνικα είναι η επανόρθωση της Γκουέρνικα, μια δημιουργική έκρηξη στο αντιδραστήριο, πλίνθοι κέραμοι στου Γάτου κι όλα πάλι μια χαρά κλπ κλπ

Reactor69 said...

Ρε γερούνδιε, [(c)Θεά!]

Οταν είπα, "Ευχαριστώ, αν και εγώ δεν εμπνεύστηκα από την καταστροφή!", εννοούσα σε αντίθεση με τον Πικάσσο, δεν υπονοούσα τίποτα! Χαβαλέ κάνουμε, Θεσσαλονικιός είσαι, χαλλλλλλλάρωσε!!!

:)))))))

aphrodite said...

Ει, αγόρια,

Μπλογκερνίκα καλέ! και τσούξαν τα ματάκια μου!....

ΛΟΛ!!!

Ποιό ανατολικόμεσημβρινό μικρό μου, αν είσαι καλό παιδί θα σε πάω να το σκίσεις στις κορφές επάνω, έχει κάτι πλατώματα... Τι νομίζεις ότι κανει ο Διας-ντάντυ όλη μέρα με τους φίλους του? Big toyz for big boyz in lazy airportz...
;)))))

(α ρε περιποίηση αντιδραστήρι! φέρε μωρέ και το γερούνδιο που έχει βγάλει ρίζες στις βιβλιοτέκ!)
:)))

Zontas said...

@ Μονο-ουράνιος

μην πηδάς μέσα σε συμπεράσματα που λεν και στο χωριό μου, ΔΕΝ είμαι Σαλλλλωωονικιός, σώγαμπρος είμαι. Αμ, το άλλο, άκου ρε ! σε γερούνδιο άνθρωπο, τςςς, νιάτα παιδί μου τι περιμένεις, γκαζώνουν μές στο αυτί σου, και μετά ΣΕ λένε χαλλλλλάρωσε γερούνδιε δεν θα σε πατήσω. Δε θα σε πιάσω στα χέρια μου θα στον τσακίσω τον κάλο...χου, χου, χου :)))

@ Θέα Αφροδίτη Λαμπράκη Σπάσε Πλάκα

εγώ σας πείραξα μεγκαλεριοτάτη μου; εσείς γιατί θέλετε να με ξεκάνετε πριν τσικνίσει το καντηλάκι μου; εγώ μ' αυτοοοοοόν δεν ανεβαίνω ούτε σε ποδήλατο γυμναστικής. Δεν τον βλέπετε που κλάνει (πιπέρι !!) και παίρνει φερυ μπότι μετά να γυρίσει από τα Χανιά, όπου εκτοξεύτηκε. Α πα πα, μια χαρά είμαι στις βιβλιοτέκ με το IIIInggggg, IIIIIIInnnnnngggg !!!

Reactor69 said...

@Θεά,

Οι Ισπανοί διαβάζουν όλα τα φωνήεντα!
Γκουέρνικα!!! ;)))

@Ζοntas,

Μα είμαι πιλότος φίλτατε, δεν έχετε να φοβηθείτε τίποτα!
Το πολύ πολύ να σκοτωθούμε!
Ηρεμήστε λοιπόν!

Mε την Pagani Zonda τι σχέση έχετε?

aphrodite said...

Μα'στα!

Γερούνδιε, εύχομαι μόνο σώγαμπρος κι ουχί... σώβρακος (ξέρεις, "μια γυναίκα σε βάζει στο βρακί της" κατάσταση).

Κι επίσης τι φοβάσαι καλέ? θα το κάνουμε τρικάβαλο, το αντιδραστήρι να γκαζώνει μπροστά, εσύ πίσω πίσω με στολή βατραχανθρώπου, σκάφανδρο και άγκυρα για τα δύσκολα, κι εγώ στη μέση, να του σπάω τα πλευρά με τα πόδια μου αν πηγαίνει πάνω από 30 χμ, τι λες?
:)))

Α, κι όπως λέγει και το ανέκδοτον, αν κάνετε συνεχώς "κιχ", (κιχ κιχ κιχ κιχ) δεν θ αέχουμε κανέναν κίνδυνο, δεν έχετε ακούσει "αυτός στουκάρισε πριν να προλάβει να κάνει κιχ"? Ε, θα κιχ-ιάζετε εσείς, και όλα στρωτά και ασφαλή!
:)))

Reactor69 said...

Kαλά, μας βλέπω φέτα στην πρώτη στροφή...

aphrodite said...

(με χωριάτικη από κάτω!)

ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ!!!!!
:)))))))))))))))))))))))))))

Zontas said...

Ω γλύκυ μου θθθέρας

να 'ξερες μόνο τι γλύκα έχει αυτό το 'σώβρακος' για τους άντρες. Όλοι γι' αυτό παλεύουμε, κι ας το ξηλώνουμε με το άλλο χέρι το σώβρακο, γιατί δεν αντέχουμε την παράδοση...Το σώβρακος λοιπόν είναι στόχος ζωής, όχι δεν τον πέτυχα ακόμη :-))

Για το τρικάβαλο δεν έχω αντίρρηση (μωρό, μη διαβάζεις, χαβαλέ κάνουμε - άσε που τωρα που το σκέφτομαι αν μας βρει χωριάτικη στην άσφαλτο, όχι μόνο δε θα μας μαζέψει στο μπωλάκι, πουρέ θα μας κάνει). Οπότε καλά λέω εγώ iiiiingggg, iiiiiinnnngggggggg !

:-)))

Α, ναι με την Pagani Zondas, απλή συνωνυμία.

aphrodite said...

Οχι καλέ, εγώ πουρέ? Ισα-ίσα, μάζεμμα κι επανσυγκόλληση, τώρα βέβαια αν περισσεύει κάνα χέρι ή λείπει κάνα πόδι... Καλλιτέχνις είμαι, όχι γιατρός!

Και γερούνδιε δάρλινγκ, κοίτα τουλάχιστον να είναι μεταξωτό, πα να πει πως αν μη τι άλλο θα ξέρει να κινείται - έτοιμη τη θέλουμε, όχι να της κάνεις και νιανιανια προπαίδεια!
:))))))

Reactor69 said...

Blog ευρέσεως εσωρούχου μου το κάνατε το post! Μωρέ καλά κάνει ο Γάτος και βγάζει νύχια που και που! :ppp

Καταδιώκοντας τo Victoria's secret!

aphrodite said...

"Let me be your underwear,
so I can touch you there...
and there..." που λέει και το άσμα!

ΤΩΡΑ στο κάναμε από αυτό που λες... ΟΚ, να σεμνοτυφιάσουμε, άμα είναι να βγάλεις νύχια! Κάνα ποστάκι αγαπητέ?
:)

Reactor69 said...

Θα εξαρτηθεί από τη διαγωγή σας!
Μου το κάνατε "Κυλότες η Φρόσω"!

:ppppp

Εκφυλοι!!!

Zontas said...

Κυλότες η Φρόσω vs Τάνγκα η fysikh xan8ia, αρχίζει να αποκτάει ενδιαφέρον η καταδίωξη της πραγματικότητας...

aphrodite said...

So you MOD?

YOU MOD??!!!!

Tι έγινε καλέ? θα μας πετάξεις κι έξω? Αμα είναι, να το γυρίσουμε σε πυρηνική φυσική, σε εγκεφαλογραφίες, σε ιστορικές αναλύσεις...
:((

Reactor69 said...

NAI!!!!
XAΡ ΧΑΡ ΧΑΡ!!!

ΕΙΜΑΙ Ο ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΡΕΣΙΟΥΜ!

ΧΑΡ ΧΑΡ ΧΑΡ!!!
(ρεφραίν)

Απο δω και πέρα, θα έρχεστε με το κατιτίς σας! Λίγο ουράνιο, λίγο πλουτώνιο... Πολώνιο εσοδείας 1-210, που ήταν και καλή χρονιά!

Το τζάμπα πέθανε!

XAΡ ΧΑΡ ΧΑΡ!!!
(ρεφραίν)

Υ.Γ: Είναι αυτό που λένε, "καλά, τραγούδα!"...

aphrodite said...

Καλά, θα πάρω τα φο(υ)ντάν από το γερούνδιον και θα σε τα φέρω, αυτά τα delusions of Grandeur (call me Megas Napoleon!) πρέπει να τα προσέχουμε, μη σου βαρέσει κάνα νεφρί...
(-Χ

Zontas said...

Πολώνιο, πλουτώνιο, δεν έχει, βάλε μας βουλώνιο, δεν κολώνιο ...

Άκου χαρ, χαρ, χαρ,
έτσι κάνει ρε παπ παρ α α α (mors είναι, είπες ξέρεις !) ο άρχων του μοντερεσιουμ; Έτσι κάνει ο χαρ-ων του φρη σπιτς μπλου ρίμπον καμπαίην, σαμπαίην, θα σε γελάσω

ΥΓ Για να μην (κ)λες ότι βγαίνουμε εκτός θέματος, αναδημοιεύω, ο.π.
Κυλότες η Φρόσω vs Τάνγκα η fysikh xan8ia, αρχίζει να αποκτάει ενδιαφέρον η καταδίωξη της πραγματικότητας...

Reactor69 said...

"Κυλότες η Φρόσω vs Τάνγκα η fysikh xan8ia"

Αναστενάzontas επαναλαμβάνω κι εγώ...

"Blog ευρέσεως εσωρούχου μου το κάνατε το post! Καταδιώκοντας τo Victoria's secret!"

Αλληγορίες του... κώλου!

Reactor69 said...

:ppppppppppppppppppp

Zontas said...

Πω, πω γλώσσα !!!!!!!!!!

Άκου, άκου.

Μα καλά ρε Greg πως το κάνεις αυτό;

Πως χωράνε τόσες γλώσσες, τυλιγμένες η μία κάτω απ' την άλλη;

Για να δοκιμάσω

:ρρ ...ουυυγκκκ..ρ μπα δεν βγαίνει παραπάνω.

Reactor69 said...

Φίλτατε δοκιμάzontas θέλει εξάσκηση αλλά πρέπει να πέσεις... χαμηλά!

Μιας κι έχεις λουμπάγκο, γέρο, ξεκίνα με ένα μπωλάκι παγάκια. Αμα καταφέρεις να "φτυαρίσεις" με τη γλώσσα το πρώτο, είσαι σε "κακό" δρόμο... ;)))

Αμα πλύνεις τη μασέλα, θα σε πάρω και παγωτό!

xenia said...

Εμένα, πάλι, (και άσχετα με τα μυστικά της βικτώρια που τα ανακαλύψατε όλα!!!) γιατί μου άρεσε ο james??? και μάλιστα αυτός ο τελευταίος, μου άρεσε παααάρα πολύ...

Έχω μείνει λίγο -μου φαίνεται- στην εποχή του σούπερμαν! Στην εποχή ενός σούπερ ήρωα που πολεμά πάντα για το καλό, σκοτώνει όλους τους κακούς [δε με νοιάζει πώς το κάνει! ούτε θέλω να τον βλέπω να το κάνει! ("ο σκοπός αγιάζει τα μέσα", αλλά μόνο σ' αυτή την περίπτωση, γενικά δεν συμφωνώ με το ρητό)] και που, τέλος πάντων, προσφέρει τελικά την γαλήνη και ηρεμία (και πρωτίστως την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ) στον τόπο...

Μπορεί να ακούγομαι λίγο ρομαντική ή ουτοπική αλλά -πίστεψέ με- είμαι πολύ ρεαλίστρια και δεν αεροβατώ...

Ξ.

p.d.Εγώ πάντως -όταν μεγαλώσω- θα παντρευτώ τον σούπερμαν!!! Μου το είπε κιόλας!!! (Όχι, όχι!!! Δεν αεροβατώ!!! Ούτε είμαι τρελή!!! Χαχαχα:-D)

Reactor69 said...

"Στην εποχή ενός σούπερ ήρωα που πολεμά πάντα για το καλό, σκοτώνει όλους τους κακούς..."

Ξένια ποιούς κακούς, του Μπους ή τους άλλους;